Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

 

Bij SpatiePlus vinden we het belangrijk dat je je gehoord voelt. Ben je ontevreden of heb je een klacht? Dan gaan we daar serieus mee om.

Bespreek het eerst met ons
We raden je aan om je klacht eerst te bespreken met je begeleider of met de directie. Vaak kunnen we samen snel een oplossing vinden.

Officiële klacht indienen
Kom je er niet uit, dan kun je een officiële klacht indienen via onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij Klachtenportaal Zorg.

Voor jeugd
Voor cliënten die zorg krijgen vanuit de Jeugdwet, zijn we aangesloten bij Jeugdstem. Daar kun je terecht bij een onafhankelijke vertrouwenspersoon.

Hulp van een vertrouwenspersoon
Bij zowel Wmo als Jeugdwet mag je altijd ondersteuning vragen van een onafhankelijke vertrouwenspersoon bij het indienen en bespreken van je klacht.

 

Klachtenportaal zorg